ملی پوش جودو گفت: رنکینگ المپیکی ام را ارتقا خواهم داد تا در فاصله زمانی بیشتر از چند ماه تا شروع المپیک توکیو سهمیه ام را قطعی کنم.

محجوب: رنکینگ المپیکی ام را ارتقا خواهم دادجواد محجوب ملی پوش جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا از ناحیه زانو مصدوم شدم و زمانی که در رقابت‌های جهانی باکو شرکت کردم میزان مصدومیتم بیشتر شد و مجبور شدم برای جراحی مدتی از مسابقات و تیم ملی دور باشم.

او ادامه داد: غیبتم در رقابت‌های پایانی سال ۲۰۱۸ باعث شد رنکینگم کاهش پیدا کند، اما تلاش می‌کنم که با حضور موفق در رقابت‌های جهانی و آسیایی بتوانم رنکینگ المپیکی ام را ارتقا دهم تا در فاصله حدود ۸ ماه تا شروع المپیک ۲۰۲۰ توکیو بتوانم سهمیه ام را قطعی کنم.

محجوب تصریح کرد: در دوره قبل در فاصله کمتر از ۳ ماه سهمیه المپیک را قطعی کردیم و همین موضوع باعث شد فرصتمان برای ریکاوری و تمرین کم باشد، اما این بار تلاش می‌کنیم تا در فاصله طولانی تری سهمیه را بدست آوریم تا غیبت در رقابت‌های مختلف به دلیل ریکاوری و تمرین در کسب سهمیه نتیجه منفی نداشته باشد.

او افزود: خوشبختانه عمل جراحی ام به خوبی انجام شد و اکنون مراحل فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارم و تمرین با کش و وزنه را آغاز کردم و طی صحبتی که با محمد منصوری سرمربی تیم ملی داشتم در صورت آغاز اردو‌ها با انجام تست بازگشت به ورزش، به تیم ملی برمی گردم و در رقابت‌های آسیایی که فروردین ماه در ابوظبی برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد.

ملی پوش جودو عنوان کرد: تمرینات بدنسازی ام آغاز شده و تمرینات هوازی را از ماه آینده آغاز می‌کنم تا بتوانم به طور کامل برای مسابقات بین المللی آماده شوم.

محجوب بیان کرد: متاسفانه فدراسیون پزشکی ورزشی در زمان مصدومیتم حمایت چندانی از من نکرد و درصد خیلی کمی از هزینه‌ای که به طور شخصی برای درمانم پرداخته بودم را به من برگرداند و از این بایت از مسئولان این فدراسیون گلایه‌مند هستم چرا که باید حمایت بیشتری از ملی پوشان انجام دهند.

ملی پوش جودو در پایان گفت: هنوز تا آغاز رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی مانده است و مطمئن هستم که با حضور در مسابقات مختلف می‌توانم رنکینگ جهانی و المپیکی ام را به زیر ۱۰ برسانم و شرایط را برای کسب سهمیه قطعی کنم.


بیشتر بخوانید: 

آلمانی‌ها مشتری جدید ملی پوش جودو ایران

چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند


انتهای پیام/

اظهارات محجوب درباره وضعیت حضورش در تیم ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار