کاراته کاران امید فارس به ۲ مدال نقره و ۲ برنز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته دست یافتند.

۴ نشان رنگارنگ فارس در انتخابی تیم ملی کاراته امیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس گفت:کاراته کاران امید فارس به ۲ مدال نقره و ۲ برنز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته دست یافتند.در پایان این مسابقات که به در رده سنی امید و میزبانی تهران برگزار شد، در کاتای انفرادی امیریزدان تدین از تهران در جای نخست قرار گرفت و جاوید بهمن جاه از فارس دوم شد.

وی ادامه داد: در وزن منهای ۷۵ کیلو حسین صالحی پور از فارس در مبارزه نهایی مغلوب مهدی شهگل از همدان شد و بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

رییس هیات کاراته استان فارس بیان کرد: در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم رده سنی امید دختران، بهناز بتویی از تهران و فاطمه شیرزادی از کرمانشاه اول و دوم شدند و زهرا کریمی از فارس به مدال برنز رسید.

مبارکی اضافه کرد: زینب فنجانی دیگر ورزشکار فارسی هم در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم پس از ورزشکارانی از تهران و گیلان در مکان سوم قرار گرفت.

در پایان مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید پسران که با حضور ۳۶۱ ورزشکار برگزار شد، فارس با ۲ نقره پنجم شد و در بخش دختران هم که ۳۰۴ کاراته کا حضور داشتند فارسی‌ها با کسب ۲ مدال برنز، رده پنجم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/م

کسب ۴ مدال فارس در انتخابی ورودی تیم ملی کاراته امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار