مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد با حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰ هزار خانواده نیازمند را شناسایی و وارد چرخه حمایتی کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ابتدای سال جاری ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند  تحت حمایت این نهاد قرار داشتند که با حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی ورود خانواده‌های نیازمند در قالب تبصره ۱۴ به چرخه حمایتی این نهاد صورت گرفت.

وی با اشاره به ورود ۳۰ هزار خانوار جدیدالورود برای استفاده از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد استان افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد به ۱۵۴ هزار خانوار رسیده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل با رشد ۲۵ درصدی همراه هست.

آسوده بابیان اینکه در عمده خدمات کمیته امداد خراسان رضوی، صف و نوبت برداشته‌شده است بیان داشت : خوشبختانه در خراسان رضوی پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج، وام‌های کارگشایی، رسیدگی به امور بیماران و تحت حمایت شدن برای دریافت مستمری را نداریم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: برای همه افرادی که برای دریافت کمک به این نهاد مراجعه می‌کنند در کمترین زمان ممکن با رسیدگی و بررسی پرونده، اقدامات لازم انجام می‌شود تا در صورت تائید وارد چرخه حمایتی شوند.

انتهای پیام//م. ص
 

شناسایی ۳۰ هزار خانوار جدیدالورود به چرخه حمایت‌های کمیته امدادخراسان رضوی

برچسب ها: کمیته امداد ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.