مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره برداری ۱۴۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

راه اندازی ۱۴۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس/ اشتغالزایی بیش از هزار نفر در نواحی صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۸ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس راه‌اندازی و زمینه اشتغال هزار و ۱۷۲ نفر فراهم شده است.

وی افزود: برای ساخت و راه اندازی این واحد‌های تولیدی افزون بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

فتوحی بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده درشهرک‌ها و نواحی فارس را مربوط به صنایع فلزی، شیمیایی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، آباده واقلید ۱ به ترتیب شاهد راه‌اندازی بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس دارای پروانه بهره‌برداری هستند، گفت: بیش از ۳ هزار و ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد که با بهره‌برداری از این واحد‌ها تحول مناسبی در اشتغال و تولید استان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: مجموع اشتغال واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس به بیش از ۳۴ هزار نفر رسیده است.
انتهای پیام/م

اشتغال‌زایی ۱۱۷۲ نفری در شهرک‌های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار