شرکت مطرح تولید کتونی و لباس‌های ورزشی نایک قصد دارد کتانی‌های هوشمند خود را در بهار ۲۰۱۹ به مشتریان عرضه کند.

کتونی‌های هوشمند نایک بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولیدکننده پوشاک آلمانی نایک قصد دارد نسل جدیدی از کتانی‌های پیشرفته خود را با قیمت ۳۵۰ دلار به مشتریان عرضه کند. تولیدکنندگان این کتونی زمان عرضه آن را بهار ۲۰۱۹ اعلام کرده‌اند. مطمئناً مشتریان با دیدن این کتانی‌ها فکر می‌کنند به آینده سفر کرده‌اند و یا در حال تماشا فیلمی علمی تخیلی هستند، زیرا نایک کتانی‌های جدید خود را با ویژگی‌هایی خاص تولید کرده است. تولید و عرضه این کتانی‌ها در سایت رسمی نایک تایید شده است.

نایک در سایت رسمی خود نوشت: کتانی‌های پیشرفته نایک بهار ۲۰۱۹ در خط تولید انبوه قرار می‌گیرند. این شرکت، کتانی‌های هوشمند نسل جدید خود را مخصوص بازیکنان بسکتبال دانسته، ولی به نظر آن دسته از افراد تنبل نیز که حوصله بستن بند‌های خود را ندارند، به این کفش‌ها علاقمند خواهند شد.

نایک با پایین آوردن قیمت این کتانی‌ها به دنبال جذب بیشتر مشتری و راضی نگه داشتن تمامی افراد با هر وضعیت اقتصادی است. با اینکه هنوز کتانی‌های هوشمند نایک عرضه نشده، ولی زمزمه‌هایی از شارژ مجدد کتانی در هنگام راه رفتن به گوش رسیده است. این ویژگی در کنار سایر قابلیت‌های ویژه کتانی نایک طرافدارنش را به شدت مشتاق به خرید و پوشیدن آن کرده است.

کتونی‌های هوشمند نایک بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید +تصاویر

کتونی‌های هوشمند نایک بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید +تصاویر

کتونی‌های هوشمند نایک بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید +تصاویر


بیشتر بخوانید: کفشی هوشمند با قابلیت بستن بندهای کفش برای کاربران +فیلم


انتهای پیام/

کتانی‌های نایک انرژی خود را از راه رفتن صاحبش تأمین می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار