نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اردبیل از سیر صعودی آمار وقوع سرقت های خرد در استان اردبیل ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان  امام جمعه اردبیل در ديدار فرمانده انتظامی شهرستان اردبيل با اشاره به اينكه اردبيل يكی از استان های امن كشور است؛ از سير صعودی آمار وقوع سرقت های خرد ابزار نگرانی كرد.

وی افزود: با توجه به اينكه اكثر سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود بايد در رابطه با نگهداری، ساماندهی و بازپروری معتادان تدابير هدفمند و برنامه های جامع اتخاذ شود، كه تحقق اين امر مستلزم همدلی، همگامی و انسجام بين سازمان ها، جديت و تعهد مسئولان و بهره مندی از ظرفيت های مردمی است.

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: نقش آفرينی و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسئولانه پليس، ناامنی مجرمان و آرامش مردم را به ارمغان آورده است.

آیت الله عاملی با بيان اينكه در دانشگاه ها و آموزشگاه های ناجا بايد فن خطابه تعليم و آموزش داده شود؛ افزود: اين موضوع بستر ساز اطلاع رسانی هدفمند و جامع هشدارهای انتظامی و تسهيل كننده ارتباطات اجتماعی پليس با محوريت ارائه آموزش و تذكر است.

وی با انتقاد از استاندارد نبودن سيستم ايمنی تعدادی از خودرو های توليد داخل كه تسهيل كننده ارتكاب سرقت است؛ بيان داشت: ايمن نبودن خودروها، دردسرساز برای پليس بوده و افزايش بار انتظامی به دنبال دارد؛ به طوری كه با بستر سازی ارتكاب سرقت برای سارقان، احساس آرامش فردی و عمومی را كاهش داده و ثبات و پايداری امنيت را تهديد می كند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش ديگری از سخنان خود با تمجيد از مقابله هدفمند ناجا با برنامه های خصمانه و هجمه های گسترده فرهنگی و ضد اسلامی استكبار جهانی، اظهار داشت: نقش آفرينی مثبت و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسئولانه پليس، ناامنی مجرمان و آرامش و امنيت مردم را به ارمغان آورده است.

آیت الله عاملی در خاتمه به عزت، عظمت و صلابت بين المللی انقلاب اسلامی اشاره و تصريح كرد: انقلاب اسلامی يک پديده و 40 سال پايداری آن پديده ديگری است.

سرهنگ عادل منير، فرمانده انتظامی شهرستان اردبيل نیز در این دیدار هدف پليس را مردمی كردن توليد، حفظ و توسعه امنيت و آرامش اجتماعی عنوان كرد و گفت: جلب حداكثری مشاركت مردم، توسعه و تعميق تعاملات سازمانی و استفاده از ظرفيت سازمان های مردم نهاد در راس برنامه های پليس اردبيل در توسعه امنيت و آرامش اجتماعی است.

وی با اشاره به اجرای اثربخش طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در حوزه های مختلف با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش فردی و عمومی، بیان کرد: در رابطه با سازماندهی و بازپروری معتادان متجاهر نيازمند همدلی و انسجام بين سازمانی هستيم.

انتهای پیام/ح

ناامنی مجرمان، با حضور اجتماعی مقتدرانه و متعهدانه پليس

برچسب ها: سرقت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.