در دیدار نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر گردید پروژه تالار مرکزی کرمان که از سال ۸۸ متوقف گردیده بود تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

بهره برداری از پروژه تالار مرکزی کرمان تا پایان سال ۹۸به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در دیدار امروز محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  با صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلات استان کرمان در حوزه فرهنگ و هنر مطرح گردید.

زاهدی گفت : یکی از مشکلات مهم در استان کرمان، توقف چندین ساله پروژه تالار مرکزی کرمان که محل گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر است می باشد که مقرر گردید تامین اعتبار آن انجام و تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود : این تالار که ساخت آن از سال 88 آغاز شده و 87 درصد پیشرفت دارد قرار است محل گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر باشد.

وی گفت : تکمیل این تالار به علت مشکلات مالی در 5 سال گذشته متوقف بوده و چندی پیش با پیگیری زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، پیمانکار جدید با قراردادی ۱۵۰ میلیارد ریالی عملیات اجرایی انتخاب تا این طرح از سر گرفته شود که در این دیدار مجدد مقرر گردید تسریع این روند و تامین اعتبار لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار