مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از ورزشکاران معلول اظهار داشت: ورزش توانسته اثربخشی بسیار مطلوبی در زندگی معلولان داشته باشد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از ورزشکاران معلول گفت : ورزش توانسته اثربخشی بسیار مطلوبی در زندگی معلولان داشته باشد به طوری که یاری بخش معلولان در زمینه پیشگیری، درمان و توانبخشی بوده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های معلولان در عرصه‌های ملی و جهانی، گفت : کرمانشاه خوشبختانه پنجمین استان برتر کشور در زمینه اعزام ورزشکاران معلول به مسابقات ورزشی و همچنین کسب مدال‌های جهانی و پارالمپیکی در رشته‌های مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توجه ویژه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نسبت به معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی تجلیل کرد و یادآور شد: مهندس بازوند تنها استاندار کرمانشاه بوده است که تاکنون پیگیر مسائل و دغدغه‌های معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی بوده است.

این مسئول بیان داشت: در استان کرمانشاه بیش از ۳۸ هزار معلول وجود دارد و رسالت مهم سازمان بهزیستی توانمندسازی این افراد و حمایت از آنهاست و خوشبختانه بسیاری از معلولان توانسته با فعلیت رساندن استعداد‌های خود در اجتماع حضوری پرثمر داشته و ثابت کنند که معلولیت محدودیت نیست .

 

 

انتهای پیام/د

ورزش یاری بخش معلولان در زمینه پیشگیری، درمان و توانبخشی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.