رئیس حوزه قضایی بخش ماهان گفت: پیشگیری از جرم و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های پیشگیری و مطابه آن‌ها از سایر ارگان‌ها از وظایف قوه قضاییه است.

آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در ماهان نگران کننده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حسین میرزا بیگی رئیس حوزه قضایی بخش ماهان در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری ماهان گفت : هدف از تشکیل این جلسه، پیشگیری از جرایم ، به خصوص کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز برون شهری و درون شهری ماهان است که با جدیت و همکاری تمامی ارگان ها باید صورت گیرد.

وی افزود : در جهت رفع مشکلات بخش ماهان باید پیگیری‌های لازم و راهکارهای اساسی از طرف سازمان های مربوطه ارائه شود تا با همکاری و همفکری بتوانیم اقدامات مناسبی براي كاهش نرخ ارتكاب جرم انجام دهیم.

میرزا بیگی گفت : ماهان از نظر جغرافیایی در مسیر شهر هاي جنوبي استان قرار دارد و همچنین قطب مهم گردشگری است که باید نگاه ویژه‌ای در پیشگیری از جرایم داشته باشیم.

این مقام قضایی در ادامه به آمار اعلام شده از سوی بیمه ایران درکرمان اشاره کرد و افزود : آمارها نشان می دهد تصادفات منجر به فوت و جرح در بخش ماهان در سال جاري بالا بوده است لذا می‌طلبد همه ارگانها و نهادها در جهت رفع علل حوادث ترافيكي همكاري نمايند.

میرزابیگی افزود : تشکیل کارگروه تخصصی جهت شناسايي و رفع نقاط حادثه خیز برون و درون شهری از مصوبات اين جلسه مي باشد.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رییس حوزه قضایی ماهان، شهردار ماهان ، مدیرعامل بیمه ایران در کرمان ،فرمانده پلیس راه ماهان ، فرمانده انتظامی بخش ماهان ، رییس راهنمایی و رانندگی ماهان تشکیل شد و حاضرین به بیان مشکلات و راهکارها در این حوزه پرداختند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.