مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۷۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط در استان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سه بخش حمایتی ، اشتغال و مسکن به مددجویان و افراد نیازمند استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه بخش حمایتی این صندوق برای تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی ، درمان ، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و همچنین مسکن پرداخت می‌شود ، افزود: در این صندوق تسهیلات اشتغال نیز برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال در پنج زمینه خدماتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنفی و صنعتی و شیلات به متقاضیان ارائه می‌شود.

الهی راد با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی ۳۰۰ فقره در بخش طرح‌های اشتغال ارائه‌ شده است، گفت: در این بخش پنج میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اعتبار از محل منابع این صندوق هزینه شده است.

وی اضافه کرد: امسال دو هزار و ۲۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تسهیلات حمایتی این صندوق به ارزش پنج میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: به برکت همکاری خیران و نیکوکاران با این صندوق ۲۳۱ فقره تسهیلات مسکن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به زنان سرپرست خانوار و نیازمندان پرداخت شده است.

وی دریافت پایین‌ترین نرخ کارمزد و ضمانت آسان را از جمله مزیت‌های صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان دانست و افزود: تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و در سریع‌ترین زمان ممکن به محرومان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ب 

ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.