مدیر خدمات فنی و پشتیبانی مجتمع فولاد سبا گفت:مصرف آب در فولاد سبا با اتکا به پروژه‌های بازچرخانی آب و استفاده از پساب کارخانه‌های مجاور نصف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه،  داریوش دریابار مدیر خدمات فنی و پشتیبانی مجتمع فولاد سباضمن  تأیید خبر کاهش مصرف آب در مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: کاهش  50 درصدی مصرف آب خام در این مجتمع در حالی به دست آمد که تولید کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا به میزان 80 درصد و آهن اسفنجی به میزان 16 درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی ضمن قدردانی از مسؤولیت‌پذیری کارکنان در ارائه پیشنهادهای کارآمد در راستای کاهش مصرف آب تصریح کرد: جهت دستیابی به این مهم در مجتمع فولاد سبا پروژه‌ها و اقدامات اصلاحی متعددی با تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان تصفیه و توزیع آب و گروه فنی خدمات فنی و پشتیبانی تعریف و اجرا شده است.

دریابار با تأکید بر این‌که کاهش مصارف و استفادۀ بهینه از منابع همواره در دستور کار خطوط تولید این مجتمع است، اظهار داشت: در این راستا پروژه‌های دیگری نیز در دست اقدام است که با تکمیل آن‌ها، ظرفیت و کیفیت تصفیۀ پساب‌های صنعتی افزایش یافته و امکان کاهش بیشتر نیز فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش مصرف آب در فولاد سبا

برچسب ها: اخباراقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.