نماینده مردم بوشهر گفت: هیئت رئیسه استعفای نمایندگان مردم اصفهان را مطابق آیین نامه داخلی باید در دستور کار قرار دهد.

هیئت رئیسه استعفای نمایندگان اصفهان را بر اساس قانون در دستور کار قرار دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید خدری‌ نماینده مردم بوشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (یکشنبه دوم آذر ماه) خطاب به پزشکیان نایب رئیس اول مجلس ضمن خیر مقدم به نمایندگان اصفهان برای حضور در مجلس، گفت: متأسفانه هنوز آیین نامه داخلی مجلس درباره استعفای این نمایندگان اعمال نشده است.


بیشتر بخوانید: علت استعفای 19 نماینده استان اصفهان چه بود؟ 

نمایندگان مجمع اصفهان در جلسه علنی مجلس حاضر نشدند/ تجمع وکلای ملت در دفتر نماینده ولی فقیه اصفهان+ تصاویر

قول رئیس مجلس به نمایندگان اصفهان/ هنوز استعفایمان را پس نگرفته‌ایم

نمایندگان اصفهان در جلسات علنی مجلس حضور می‌یابند/ هنوز استعفایمان را پس نگرفته‌ایم

وی تأکید کرد: رئیس جلسه انتظار داریم به سوگند خود درباره اجرای آیین نامه داخلی مجلس پایبند باشد و استعفای نمایندگان اصفهان را در دستور کار قرار دهد.

خدری بیان کرد: نمایندگان اصفهان که استعفا داده‌اند قطعاً انتظار دارند که مجلس مطابق با آیین نامه این موضوع را در دستور کار قرار داده و بررسی کند.

نماینده مردم بوشهر اظهار کرد: انتظارمان از هیئت رئیسه مجلس این است که توقع نمایندگان اصفهان را برآورده کرده و هر چه سریع‌تر موضوع استعفا را در دستور کار قرار دهد، حضور این نمایندگان در مجلس تا زمانی که استعفای آنها بررسی نشده درست نیست و باید بر اساس آیین نامه این موضوع بررسی شود.

شایان ذکر است؛ خدری‌ نماینده بوشهر هفته گذشته هم در صحن علنی مجلس طی تذکری از رئیس مجلس خواست تا استعفای نمایندگان اصفهان را طبق آیین نامه بررسی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعودمعینی
۰۰:۱۲ ۰۳ دی ۱۳۹۷
دریافتی هر نماینده مجلس جدود 20 میلیون تومن حساب میکنیم و 290 نماینده داریم که میشه ماهی 5میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال حدود 69 میلیارد و ششصدمیلیون تومان میشه و در یک دوره 278میلیارد و 400میلیون تومان میشه که به این نمایندگان با این قوانینی که گذاشتن نتونستن راهگشای مشکلات بشن...همین نمایندگان برجام را تایید کردن...
آخرین اخبار