فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 سارق سابقه دار با 41 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه سارقان سابقه دار با 41 فقره سرقت در بجنورد دستگیر شدند ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
سردارمظاهری با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده متهمان به 41 فقره سرقت در شهرستان بجنورد اعتراف کردند، گفت : هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات لازم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: نیروی انتظامی با قدرت در مقابل هنجارشکنان ایستاده و برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان به صورت 24 ساعته تلاش می کند، لذا از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ع

سارقان سابقه دار با 41 فقره سرقت در بجنورد دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.