سریال نام نداره با موضوع قصه‌های قدیمی گیلان از امروز در روستای آلمان رشت ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ورزل دوست، تهیه کننده سریال نام نداره گفت: مراسم آغاز ساخت سریال نام نداره با موضوع قصه‌های قدیمی و ادبیات کهن گیلان به کارگردانی علی باباخانی و نویسندگی بهزاد عشقی امروز در روستای آلمان پستک رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه، در زمان قدیم اگر شخصی نا آشنا وارد منطقه‌ای می‌شد او را نام نداره خطاب می‌کردند، افزود: بازیگر نقش اول این سریال محمد هندی است.

تهیه کننده سریال نام نداره، با اشاره به اینکه، تنوع رسانه‌ها جذب مخاطب را دشوار کرده است، افزود: در این سریال سعی شده با انتخاب قصه‌های جذاب و بازیگران ماهر رضایت مخاطبان جلب شود.

ورزل دست گفت: این سریال در لوکیشن‌های چشم نواز و با گویش‌های متنوع گیلان ضبط خواهد شد.

وی افزود: این سریال در ۷۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد و از اواخر بهمن ماه از شبکه استانی باران روی آنتن می‌رود.

همچنین باقرزاده، سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان نیز از بکارگیری ظرفیت‌های استان در سریال نام نداره خبر داد و گفت: برجسته کردن محبت در خانواده و احترام به والدین از مهم‌ترین مفاهیمی است که در این سریال به دنبال آن هستیم.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به اقتصاد درون زا در این سریال نیز به خرید کالای ایرانی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه، صدا و سیمای مرکز گیلان برای ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد گفت: علاوه بر تولید برنامه‌های مختلف، عوامل سریال در دست ساخت مانی و یادداشت‌های روزانه که سریالی با محوریت نوجوانان است نیز در شهرستان‌های استان حاضر شده و ۴۰ سالگی انقلاب را با حضور اهالی منطقه جشن خواهند گرفت.

نظیری، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان هم گفت: علاوه بر سریال نام نداره و سریال درحال تولید و پخش جایزه ۳، دو سریال گنج راه شیری و مانی و یادداشت‌های روزانه نیز در دست ساخت است.

جعفرزاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز به تقویت فرهنگ اصیل بومی و محلی تاکید کرد و از عوامل سریال نام نداره به دلیل پاسداشتت فرهنگ اصیل گیلانی قدردانی کرد.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها نباید ما را از توجه ویژه به مقوله فرهنگ دور کند.

 

انتهای پیام/م.ع

آغاز ساخت سریال نام نداره در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.