مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اکنون 150 روستای شهرستان با جمعیت پوششی بیش از 155 هزار از نعمت گاز بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار پارس آباد اظهار داشت: در شمال استان مذاکرات برای تامین زیرساخت گاز مورد نیاز برای استقرار صنایع بزرگ در منطقه روند رو به رشدی دارد و بیش از یک هزار و 200 کیلومتر شبکه خطوط انتقال و انشعابات در شهرستان پارس‌آباد اجرا شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 150 روستای شهرستان با جمعیت پوششی بیش از 155 هزار از نعمت گاز بهره می‌برند و انجام عملیات اجرایی 50 روستا نیز در دست اقدام بوده و تلاش و جدیت بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه‌ها در شهرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل انجام بهسازی و تعمیر لوله انتقال گاز به شمال استان را با یک حرکت جهادی در یک شب را نوعی تمرین و مانور مدیریت بحران برای استان دانست و افزود: در این عملیات بسیار موفق و بزرگ نقش محوری فرمانداران شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار و گرمی در مدیریت بحران و هماهنگ و همکاری بسیار تاثیر گذار بود.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به روستاها

 

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.