نماینده مردم بوشهر گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید طبق آیین‌نامه درباره استعفای نمایندگان اصفهان تصمیم‌گیری کند.

هیئت رئیسه مجلس طبق آیین‌نامه درباره استعفای نمایندگان اصفهان تصمیم‌گیری کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 دی ماه) طی تذکری اظهار کرد: تذکر بنده به مجلس و هیأت رئیسه است چرا که متأسفانه آیین‌نامه و قانونگذاری در خانه ملت نقض می‌شود.

نماینده مردم بوشهر افزود: نمایندگان اصفهان استعفای خود را تقدیم مجلس کرده‌اند، لذا انتظار داریم طبق آیین‌نامه در مورد استعفا آنها تصمیم درست گرفته شود.

خدری تصریح کرد: چرا پتروشیمی و ذوب آهن که باید در استان‌های آبی احداث شوند در استانی مانند اصفهان به فعالیت می‌پردازند، صنایع آبی که در مناطقی نظیر بوشهر و خوزستان استان‌های آبی باید راه‌اندازی می‌شد را به فولاد و شهر اصفهان که درگیر بی آبی هستند بردند.

وی گفت: متأسفانه برخی با صدای بلند در مجلس فریاد می‌زنند و به ما تیکه می‌اندازند که برخی از استعفای ما خوشحال هستند، اما این ادبیات درست نیست سوال بنده این است چرا جور اصفهان را مناطقی نظیر چهارمحال بختیاری و بوشهر باید بکشند.

علی مطهری نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: چند نفر استعفا می‌دهند و بعد اعلام می‌کنند دست نگه دارید تا ما مذاکره کنیم، لذا ایرادی به هیأت رئیسه وارد نیست.

مطهری افزود: مشکل آب مسئله‌ای است که باید با همکاری سه استان خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار