فرماندار فراهان از ایجاد شهرک صنعتی تولید کفش در این شهرستان خبرداد.

سجادی فرماندار شهرستان فراهان در حاشیه نشست با تولیدکنندگان کفش این شهرستان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:  با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه تولید کفش، به زودی عملیات اجرایی شهرک صنعتی تولید کفش در فراهان آغاز می‌شود.

سجادی افزود: با همکاری مسئولان شهرستان فراهان در نظر داریم تا این شهرستان را به قطب تولید کفش بچگانه تبدیل کنیم و امیدواریم که با حمایت‌های تولیدکنندگان، کفش فراهان به یک برند در کشور تبدیل شود.

وی ضمن دعوت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کفش فراهان مقیم شهر‌های دیگر کشور برای سرمایه گذاری در شهرستان اضافه کرد: چنانچه این تولیدکنندگان بتوانند در فراهان سرمایه گذاری کرده و مقدمات کار را فراهم کنند، تسهیلات ویژه ارزان قیمت با نرخ ۶ درصد به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

فرماندار شهرستان فراهان با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵ واحد تولیدی کفش در سطح شهرستان فراهان وجود دارد، افزود: از این واحد‌ها ۳۰ واحد فعالند.

اولین نشست تولید کنندگان کفش شهرستان فراهان با فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان به منظور ایجاد حرکتی هدفمند در راستای ارتقاء کیفیت و کمیت تولید، برند سازی و تبدیل شهرستان به قطب تولید کفش‌های بچه گانه در کشور برگزار شد.

پرداخت تسهیلات ویژه، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ایجاد تشکل تولید کنندگان، تسهیل امور صدور جواز تاسیس، روان سازی پرداخت تسهیلات از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

شهرک صنعتی تولید کفش در فراهان ایجاد می‌شود

انتهای پیام / ج

اولین نشست تولید کنندگان کفش شهرستان فراهان به منظور برندسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار