مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:بهزیستی خراسان رضوی به ۸۰ درصد از تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کرده است.

بهزیستی خراسان رضوی؛ از تعهد تا عمل/ بیش از ۹۵ درصد خدمات بهزیستی در اختیار بخش خصوصیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه ۸۰ درصد تعهد خود را در حوزه اشتغال به انجام رسانده ایم، گفت: گناباد با جذب ۱۰۰ درصدی ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی، توانسته است به همه تعهدات خود عمل کند.

وی در جلسه شورای اداری گناباد با بیان اینکه سازمان بهزیستی در طی فعالیت ۳۸ ساله خود به سمت تخصصی شدن حرکت کرده است، افزود: بهزیستی در حال حاضر ۱۶ فعالیت ارائه می‌دهد که آخرین مورد واگذار شده به این سازمان، جمع‌آوری معتادان متهاجر است.

پوریوسف با اشاره به اینکه بهزیستی خراسان رضوی، هزار و ۳۵۰ پرسنل دارد که به ۲۵ هزار نفر ارائه خدمت می‌کنند، اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به رشد سه و نیم برابری پرداختی به مستمری بگیران این استان در سال ۹۶ اشاره کردو افزود: این رقم امسال با ۱۱۷ درصد رشد، به ۱۵۲ میلیارد ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال ۶۷۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان خراسان رضوی شده است، گفت: بهزیستی متولی سلامت اجتماعی جامعه است و در برنامه ششم توسعه این سازمان مکلف به جلوگیری از معلولیت‌زایی شده و برای اولین بار با اختصاص بودجه به قانون حمایت از معلولان، شاهد اجرایی شدن آن در سال آینده خواهیم بود.

پوریوسف به اجرای طرح پایلوت مناسب‌سازی معابر در چند شهر استان اشاره کرد و افزود: از مجموع ۵۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح در استان، پنج میلیارد ریال به گناباد اختصاص یافته است.

وی از مرکز نگهداری معلولین شهید کامیاب گناباد به عنوان قدیمی‌ترین مرکز استان یاد کرد و افزود: ساختمان فعلی این مرکز، قدمتی ۵۰ ساله دارد و برای ساخت بنای جدید، نیاز به مشارکت خیرین داریم.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در همه شهر‌های خراسان رضوی، شورای مشارکت مردمی بهزیستی به ریاست فرمانداران راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام//آ. ف


بهزیستی متولی سلامت اجتماعی جامعه است

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.