مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قزوین؛

هنوز با فرهنگ کار حزبی فاصله زیادی داریم

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قزوین گفت: هنوز با فرهنگ کار حزبی فاصله زیادی داریم و برای این کار آموزش و تربیت درست صورت نگرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ صفر فضلی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب "جمعیت جوانان انقلاب اسلامی " گفت: واقعیت امر این است که برای کار جمعی و کار حزبی تربیت نشده ایم و از غرب که احزاب فعالیت خود را ازآنجا آغاز کرده اند فاصله بسیار زیادی داریم و بالطبع برای رسیدن به نقطه مطلوب باید بیشتر تمرین کنیم.

فضلی افزود: البته احزاب برای اینکه اثرگذار باشند باید ارگان یعنی روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه داشته باشند.

وی اضافه کرد: همیشه در هر جامعه‌ای سه گروه صاحبان ثروت یا نخبگان مالی، صاحبان قدرت یا نخبگان سیاسی و صاحبان فکر و اندیشه یا نخبگان فکری در کشور وجود دارند که اگر این سه گروه در یک راستا حرکت کنند شاهد پیشرفت و توسعه در کشور خواهیم بود.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تاکید کرد: احزاب برای برگزاری منظم جلسات به صورت ماهانه و فعال کردن کمیته‌های مختلف از جمله کمیته جوانان و کادرسازی، تربیت وآموزش جوانان برای آینده اهتمام جدی داشته باشند.

فضلی در ادامه به تاسیس خانه احزاب اشاره کرد و افزود: به زودی با پیگیری‌های صورت گرفته خانه احزاب راه اندازی واحزاب در یک جا متمرکزو به صورت فراکسیونی اداره خواهند شد.

انتهای پیام/

نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار