مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در شرایطی که دشمن در پی ناامید کردن مردم از نظام است جشن چهلیمن سالگی انقلاب با شکوه و فراگیر برگزار شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران  خوشاب گفت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های مختلف دشمن و تحریم‌ها به دوران بلوغ و کمال رسیده است.

وی با اشاره به جنگ روانی رسانه‌ای دشمن افزود: دشمن در ابتدای کار اعلام کرد نمی‌گذاریم انقلاب چهلمین سال خود را جشن بگیرد و ملت طعم شیرینی و حلاوت ۴۰ سال مقاومت خود را بچشند.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به توطئه دشمن در منطقه بیان داشت : آمریکا در شرایطی از اعلام خروج نیرو‌های خود از سوریه و افغانستان سخن می‌گوید که همزمان ناو هواپیمابر در خلیج فارس مستقر می‌کند مراقب باشیم تحت تاثیر توطئه دشمن قرار نگیریم.

وی ادامه داد: ایمان مردم به انقلاب و حرکت امام (ره) وحدت و انسجام ملی با وجود جریان سیاسی و پیروی از ولایت فقیه سه رکن مهم پیروری انقلاب اسلامی بوده  و دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی این محور‌ها را هدف گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  با اشاره به اینکه اشتغال مهمترین خواسته خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت اشتغال، درمان، دانشگاه، مسکن و بازسازی گلزار شهدا به عنوان اولویت‌ها در دستور کار اداره کل بنیاد شهید خراسان رضوی قرار دارد.


وی  گفت: شهرستان خوشاب با برگزاری حدود ۱۸۰ یادواره شهدا در سالجاری از شهرستان‌های پیشگام خراسان رضوی جهت ترویج فرهنگ وایثار وشهادت است.

انتهای پیام//م.ص
 

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با خانواده شهدا و ایثارگران خوشاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.