آدم ربایی در اصفهان؛ دستگیری در اراک

رباینگان کودک از اصفهان در شهر اراک دستگیر شدند.

آدم ربایی در اصفهان؛ دستگیری در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پسربچه افغانی هشت ساله‌ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان‌های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.

سرهنگ حسینی افزود: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسربچه ۸ ساله تبعه افغانستان از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، در روند تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آمد.

وی اضافه کرد: با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به استان مرکزی، طی هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ربایندگان، مبلغ حدود ۲۰۰ میلیون تومان را از خانواده فرد روبوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله‌های شهرستان اراک شناسایی شد.

دستگیری ۸ نفر در رابطه با آدم ربایی اصفهان

وی بیان کرد: در عملیات برنامه ریزی شده، ۳ متهم اصلی پرونده و ۵ نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه ۸ ساله هم که در منزلی مسکونی نگهداری می‌شد، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: روند برخورد قانونی با افراد دستگیر شده، با هماهنگی مراجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.