رئیس شورای شهرستان بندرماهشهر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با رئیس اداره کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی آبادی، رئیس شورای شهرستان بندرماهشهر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه با محمد فروغی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و پیگیری مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر انجام شد، درباره موضوعات مختلفی از جمله؛ زیباسازی فضای داخلی و خارجی کتابخانه های عمومی به منظور جذب هر چه بیشتر اعضا، صحبت شد.

دیدار رئیس شورای شهرستان بندرماهشهر و رئیس اداره کتابخانه های عمومی

همچنین نصب المان های شهری با موضوع کتاب و کتابخوانی در جوار کتابخانه های عمومی، تبلیغات شهری و پیام های فرهنگی و کتابخوانی، تابلوهای شهری کتابخانه ها در فضای شهری و غیره بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه مجتبی آبادی، رئیس شورای شهرستان بندر ماهشهر ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های کتابخانه‌های عمومی در شهرستان، گفت: قول مساعد پیگیری مشکلات و همچنین زیباسازی فضای کتابخانه ها پس از بررسی در جلسات شورای شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار رئیس شورای شهرستان بندرماهشهر و رئیس اداره کتابخانه های عمومی

محمد فروغی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان با تشکر از همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و شورای شهر عنوان کرد: جای امیدواری است که مسئولان شورای شهر و شهرداری دغدغه فرهنگی دارند و در کارهای فرهنگی پیش قدم هستند و این نوید گامی موثر در پیشبرد اهداف فرهنگی کتابخوانی و ارتقای کتابخانه های شهرستان است.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات و امکانات کتابخانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.