نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر از مردم مشهد در بافت‌های ناکار امد و فرسوده سکونت دارند.

برگزاری چهل وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حمیدرضا موحدی زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در چهل وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد  گفت: اکنون یک میلیون و سیصد هزار نفر از مردم مشهد در بافت‌های ناکار امد و فرسوده سکونت دارند که این تعداد جمعیت شایسته کلانشهری، چون مشهد نیست.

موحدی زاده گفت: بافت‌های فرسوده و ناکار آمد را باید در قالب طرح‌های تسهیلگری نوسازی و بهسازی نمود تا بتوانیم از چالش‌های احتمالی هنگام بروز حوادث این چالش‌ها را به درستی مدیریت کنیم.

ارائه گزارش معاون اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد اموزی استان به مناسبت هفته نهضت سواد اموزی ،ارائه گزارش رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر  مشهد، مجوز تاسیس شرکت‌های سهامی عام به شهرداری مشهد و طرح موضوع دوستدار کودک ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد وتوجه به کودکان برای پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر مصوبات و مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام//م. ص


برگزاری چهل وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.