"ماهر طعمه" گفت: مسابقه فردا برابر تیم فوتبال المپیک ایران فرصت بسیار خوبى براى ما است، چرا که ایران جایگاه و موقعیت پیشرفته اى در آسیا دارد.

مدیر تیم امید اردن: بازی با تیم ملی فوتبال ایران یک فرصت خوب برای ما استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، "ماهر طعمه" مدیر تیم المپیک اردن در خصوص بازى این تیم مقابل ایران، گفت: تجربه خوبى از بازى با تیم‌هاى ایرانى داریم و قطعا مسابقه فردا برابر تیم المپیک ایران هم فرصت بسیار خوبى براى ماست. فوتبال ایران جایگاه و موقعیت پیشرفته اى در آسیا دارد و یکى از قدرت هاى برتر فوتبال قاره محسوب مى شود. امیدوارم شاهد یک بازى زیبا و مفید براى هر دو تیم باشیم.

وی افزود: تیم ما کمتر از یک ماه پیش تشکیل شده و تنها 2 مسابقه برابر عمان در مسقط برگزار کرده‌ایم. مى‌دانیم که تیم امید ایران از ماه‌ها قبل شکل گرفته و اعضاى این تیم بازى هاى زیادى در کنار هم انجام داده اند. ما در مرحله مقدماتى با تیم هاى کویت، سوریه و قرقیزستان هم گروه هستیم بر همین اساس برنامه ویژه‌اى براى استفاده از تجربه این مسابقه داریم و مى‌خواهیم بازیکمان‌مان را در یک مسابقه سخت برابر ایران به خوبى آزمایش کنیم.


بیشتر بخوانید:

برنامه تیم ملی فوتبال امید ایران برای دیدار تدارکاتی مقابل اردن

پیروزی امید‌های ایران مقابل تیم ملی فوتبال سوریه با گلزنی ستاره استقلال

کرانچار: شرایط اردوی تیم امید سزاوار ما است/ اگر به المپیکی شدن خوش بین نبودم سرمربی تیم ملی امید نمی‌شدم

غیبت ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل سوریه

تغییر زمان بازى تیم های امید فوتبال ایران و سوریه

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - سوریه ۱ / کامبک شاگردان کرانچار مقابل امید‌های سوریه


انتهای پیام/

اظهارات مربیان پیش از دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و اردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار