به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم دی مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4823...0915: در جاده استان خراسان رضوی از بردسکن به سبزوار چند تا سرعت گیر غیر مجاز گذاشتند که نه منطقه مسکونی هست نه آبادی لطفا پیگیری کنید.

 

5957...0914: وزیرمحترم آموزش و پرورش اول آذرماه اعلام کردند که معوقات و مطالبات فرهنگیان که کارورزی ما هم که از تابستان 95 پرداخت نشده تا سه هفته دیگه پرداخت می شود و آذر هم تموم شد خبری نشد. لطفا وعده و وعیدی که عمل نمی کنند ندهند جامعه معلمان را درک کنید با کوله باری از مشکلاتشون.

 

5570...0918: در مورد خدمات مبتنی بر محتوای قبوض تلفن همراه در این دوره مبلغ سی هزار تومان بابت این مورد در قبض من اضافه شده است و متاسفانه بدون تایید من چند تا سرویس ازجمله تله کاپ. اول شو . دفتر اسناد. فعال شده است . خواهشاً پیگیری کنید این سرویس‌ها اصلا چی هستند و چه خدماتی دارند.

 

4829...0911: بیزحمت برید سمت فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، قیمت محصولات روی وسیله ها با قیمت فروش سه چهار برابره، مثلا وسیله روش سه تومان است،طرف هشت هزار و پانصد تومان می فروشد.

 

1289...0939: لطفا لاستیک با نرخ دولتی که قرار بود به مردم بدهند و ندادندن چه شد. پیگیری کنید.

 

9246...0913: لطفا مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی که پس از تاييد شورای نگهبان به دولت جهت اجرا اعلام گرديد از اجراييش خبری نيست ما همچنان منتظر اجرای اين مصوبه هستيم. خواهشاپيگيری کنيد.

 

9450...0916: چرا کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشسته فرهنگیان سال 95 تا حالا پرداخت نشد لطفأ پیگیری کنید ممنون می شویم اگر پیام ما را به مسئولین برسانید.

 

3887...0918: ما اعضای تعاونی مسکن بهزیستی کرمانشاه که تعداد هزار نفر از سال 82مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان واریز کرده ایم، تاکنون بلاتکلیف هستیم.

 

0190...0914: لطفا از وزیر آموزش و  پرورش سوال کنید چرا هزینه سفر افرادی که به شهرهای دیگر انتقالی می گیرند پرداخت نمی کنند مثلا مال بنده دو و نیم میلیون تومان است.

 

1352...0913: شما به داد ما کشاورزان برسید در روستای ما آب کشاورزی در این بیابی هدر می رود و خود کشاورزان هم توان هزینه بالا را ندارند. کمک کنید صدای ما به گوش مسئولین برسد. باتشکر

 

6474...0916: خوزستان شهرستان لالی خیابان ده متری جنب پارک دولت که با فنس کشی سد معبر شده و با مراجعات مکرر و مشکلات ایجاد شده برای اهالی از سوی شهرداری اقدامی صورت نگرفته است.

 

9052...0933: لطفا رسیدگی کنید بانک مسکن درمورد وام مسکن کوتاهی می کند اقساط وام را کامل پرداخت نمی کند و برخلاف نامه بنیاد مسکن عمل می کند. در صورتی که مابقی بانک ها اینگونه عمل نمی کنند طبق نامه بنیاد مسکن عمل میکنند.

 

6525...0914: چرا آزمون های ادواری فنی و حرفه ای رشته مثل تعمیر کار پکیچ و غیره ... که بیشتر در مناطق سرد سیر آذربایجان شرقی و غربی استفاده می شود وجود ندارد و برعکس مثل یزد و کرمان برگزار می شود. لطفا درباره این موضوع برنامه تهیه کنید خیلی مشکلات وجود دارد ممنون

 

8194...0914: تو را خدا برای ما که نازایی داریم کاری بکنید چند بار ivfا نجام دادم کلی هزینه کردم نتیجه نگرفتم الان باید دوباره شروع کنم هزینه بالا آزمایش عمل آخه از کجا بیارم زندگیم داره از هم می پاشه تو را خدا کاری بکنید.

 

4268...0918: چرا در مورد زلزله زدگان شهرستان قصر شیرین هیچ خبری پخش نمی کنید. آیا شما خانه هایی که در زلزله ۹۶.۸.۲۱و هنوز اسکلت است.خبر دارید. یا خانه هایی که تعمیری بودند. مجددا در زلزله۴.۹.۹۷با۶.۷دهم ریشتر صدمات زیادی زده اگر امکان دارد از شهرستان قصرشیرین بازدید کنید.

 

5408...0938: سبد کالا به همه تعلق گرفت جز کارگران زحمتکش جامعه. کارمندان که سر ماه لاقل حقوق دارند به اونها تعلق گرفت نکنه دولت اقشار ضعیف را بی خیال شده است.

 

7762...0912: بنده چندین وقت است که از بسته های اینترنتی همراه اول استفاده می کنم آخرین بسته اینترنتی من ۱۲۰ گیگ ۱ ساله بوده که خریداری کردم دیروز متوجه شدم که قبض تلفن من ۲۴۶۰۰۰۰ ریال هست و با تعجب دیدم فقط ۲۰۳۰۰۰۰ ریال هزینه اینترنت تعرفه آزاد هست مشکل رو جویا شدم و بهم جواب دادن بسته شما روز جمعه تموم شده و این مبلغ هزینه استفاده شما از اینترنت در روز شنبه هست ! مشکل اینجاست که چرا همراه اول نباید پیامی دال بر این که بسته من تموم شده و هزینه تعرفه من بر مبنای عادی حساب میشه ارسال کند؟! آیا این سواستفاده و کلاه برداری نیست؟ من هم از همراه اول و هم از طریق ۱۹۵ سازمان مقررات رادیویی شکایت کردم ولی متاسفانه هیچ اتفاقی که باعت احقاق حق من بشه انجام نشد مشکل من هزینه تعرفه اینترنت آزاد نیست مشکل من اینه که با این روش همراه اول میلیارد ها تومان پول به جیب میزنه و یک کلاه برداری راحت از طریق عدم ارسال پیام بابت اتمام بسته های اینترنت. لطفا پیگیری کنید قبلا هم افرادی مثل بنده بودن که شما در برنامه خودتون صحبت و شکایت شون رو پیگیری کردین مچکرم.

 

4034...0911: روستای ملاخیل نکا در مازندران با جمعیت بالغ بر 1000 نفر با پیگیری های چند ده ساله بعد از   40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متاسفانه از نعمت آب شرب برخوردار نیست. خواهشمند است به داد ما برسید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار