مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: احمد عسگری مربی کتابخانه سیار روستایی فامنین در بخش قصه‌گویی برای دختران و پسران عنوان برگزیده این رقابت را به خود اختصاص داد.

درخشش قصه‌گوی فامنینی در جشنواره بین‌المللیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا جوادی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان اظهار داشت: با پایان بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور، «احمد عسگری» مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان فامنین در بخش قصه گویی برای دختران و پسران عنوان برگزیده این رقابت را به خود اختصاص داد و لوح زرین و جایزه نقدی این جشنواره را به دست آورد.

وی اظهار داشت: عسگری با قصه «امروز نه ...ی روز دیگه!» به عنوان تنها نماینده استان همدان در این جشنواره شرکت کرده بود.

جوادی بیان کرد: فعالیت این هنرمند استان به جهت قصه‌ گویی در مناطق روستایی، خلاقیت و تعامل با مخاطب جای قدردانی دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، ۳۱ جشنواره استانی و پنج جشنواره ملی برگزار شد و بخشی با عنوان ۹۰ ثانیه‌ به جشنواره اضافه شد.

وی با اشاره به شرکت ۱۱ هزار اثر در این جشنواره بین المللی افزود: اثر احمد عسگری در مرحله منطقه ای نیز رتبه برتر را به دست آورده بود.

آیین ‌اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رییس جشنواره بین‌المللی قصه گویی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

قصه‌گوی فامنینی در جشنواره بین‌المللی برگزیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.