اداره کل پست استان خوزستان از ۳ برگزیده نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان که در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸ موفق به کسب رتبه شدند تجلیل کرد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اداره کل پست استان خوزستان از فاطمه قنواتی، سمیرا موسی زاده و نیاز شکری نسب 3 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهرستان‌های دزفول، امیدیه و بهبهان هستند و توانستند در مهرماه 1397 مقام برگزیده مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸ را کسب کنند، با اهدا لوح و هدیه قدردانی کرد.

تجلیل از نوجوانان برگزیده کانون در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸

وی بیان داشت: مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان از منصوره محمد نژاد، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به پاس همکاری‌های بی‌شائبه در توسعه خدمت‌رسانی به مردم شریف اهواز و توسعه فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان با همکاری پست با اهدا لوح تجلیل کرد.

کیانی تصریح کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نامه‌نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی با موضوع " تصور کنید نامه‌ای هستید که در زمان سفر می‌کنید، قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید؟" برگزار شد.

تجلیل از نوجوانان برگزیده کانون در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این مسابقه همه‌ساله با هدف تعامل بیش تر با کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی برگزار می‌شود که در چهل و هفتمین دوره این مسابقه نزدیک به 12 هزار نفر از اقصی نقاط داخل و خارج کشور با ارسال نامه‌هایشان در آن شرکت کردند.

گفتنی است؛ چهل و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نامه‌نگاری ویژه نوجوانان اتحادیه پستی جهانی 100 برگزیده داشت که با معیارهای رعایت قواعد نامه‌نگاری از جمله توجه به موضوع ویژه، جهان‌شمول بودن پیشنهادها و ارائه راهکارهای جهانی و مراعات قواعد نامه‌نگاری مهرماه 1397 از سوی هیئت‌داوران انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

درخشش خوزستانی ها در مسابقه بین المللی نامه نگاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.