سرپرست هیات اسکی همدان گفت: برای بازگشایی پیست اسکی تاریک دره همدان نیاز به ۵۰ سانتی متر برف هستیم.

بازگشایی پیست اسکی همدان نیازمند برف سنگینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی کرمی، سرپرست هیات اسکی همدان با اشاره به اینکه برای بازگشایی پیست اسکی تاکنون برف مورد نیاز از نزولات آسمانی در این ناحیه تامین نشده است، افزود: برای بازگشایی پیست اسکی تاریک دره همدان نیاز به ۵۰ سانتی متر برف هستیم.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی پیست اسکی تاریک دره فراهم شده، اما تنها شرط بازگشایی این پیست ریزش برف سنگین است خاطر نشان کرد: امیدواریم با ریزش سنگین برف در روز‌های آینده بار دیگر شاهد فعالیت اسکی بازان در این پیست باشیم.
کرمی خاطرنشان کرد: ماشین برفکوب پیست تاریک دره برای ایجاد زیرسازی برف پیست با همکاری دستگاه ورزش استان همدان تجهیز شده و منتظر بارش برف مورد نیاز هستیم.
وی یادآور شد: پیست اسکی تاریک دره در ۲ سال اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی و نبود برف لازم تعطیل شده بود و امیدواریم در روز‌های آتی که پیش بینی هواشناسی بارش برف بوده است، بتوانیم نسبت به بازگشایی پیست اقدام کنیم.
سرپرست هیات اسکی همدان اضافه کرد: پیست تاریک دره همدان جزو پیست‌های مهم کشور محسوب می‌شود، اما برخلاف سایر پیست‌ها هنوز بازگشایی نشده و در صورت فراهم شدن مقدمات فعالیت اسکی، حتی از شهر‌های مختلف نیز اسکی باز به این پیست سفر می‌کند.
کرمی ابراز داشت: نزدیکی این پیست به شهر همدان نیز از مزیت‌های آن محسوب می‌شود و امیدواریم آرزوی اسکی بازان برای بازگشایی پیست در سال جاری تحقق یابد.
انتهای پیام/ج


بازگشایی پیست اسکی همدان نیازمند برف سنگین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار