مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سالانه بیش ازیک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در پالایشگاه ایلام توليد می شود .

تولید سالانه بیش ازيک و نيم میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه ایلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،شهریار داری پور مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سالانه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در پالایشگاه ایلام توليد می شود که این میزان تولید به عنوان مصرف صنعتی وخانگی در استان ایلام واستانهای غرب کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: گاز مایع خام و میعانات گازی تولیدی شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان خوراک پتروشیمی برای تبدیل به محصولات با ارزش افزوده بالاتر در آینده به پتروشیمی ایلام تحویل داده می‌شود.

داری پور دریافت گاز خام تولیدی نفت و گاز غرب از چاه‌های تنگ بیجار و تولید گاز طبیعی و تزریق به خط انتقال گاز غرب کشور را از اهداف شرکت پالایش گاز ایلام دانست وگفت: پالایشگاه گاز ایلام یکی از پالایشگاه‌های مدرن و پیچیده کشور همراه با محصولات متنوع است و تصفیه و فرآورش ترش‌ترین گاز کشور در این پالایشگاه صورت می گیرد.

انتهای پیام/با

تولید گاز طبیعی در پالایشگاه ایلام

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.