بخش‌هایی از محور کندوان و کیاسر به دلیل بارش باران دیشب لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: منطقه، ولی آباد کندوان و ارتفاعات تلمادره در جاده کیاسر به دلیل بارش دیشب باران و مه صبحگاهی لغزنده است.

وی با بیان اینکه رانندگان هنگام تردد در این مناطق با احتیاط بیشتری تردد کنند، افزود: سطح جاده‌های ارتباطی استان اکنون خشک و تردد به صورت عادی در جریان است.

سرهنگ قدمی افزود: تعمیرات پل گزنگ در محور هراز پس از دو روز ساعت ۱۷ امروز پایان می‌یابد و تردد در این محور نیز به صورت عادی ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه محدودیت تردد خودرو‌ها از فردا در محور هراز اعمال می‌شود، گفت: بر این اساس تردد خودرو‌های سنگین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه در جاده هراز ممنوع خواهد بود.

وی افزود: جاده کندوان نیز از بعدازظهر جمعه یکطرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر صاف و نیمه ابری بودن آسمان استان مشکل خاصی در محور‌های استان نباشد، اما مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های مازندران با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

کندوان و کیاسر لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.