مهلت ارسال آثار و شرکت در سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی تا 15 دی تمدید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سومین جشنواره استانی کتاب با هدف شناسایی و معرفی کتب برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه  آثار ارسالی باید از مهر ۹۶ تا پایان آذر ۹۷ چاپ و منتشر (چاپ اول) شده باشد، افزود:  آثار ارسالی شامل تالیف، ترجمه،‌ گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون است که پدیدآورندگان استانی صاحب اثر باید ساکن در استان باشند.

نبی زاده با بیان اینکه پدیدآورندگان صاحب اثر باید در رابطه با استان خراسان جنوبی تالیفاتی داشته باشند، افزود: آثار ارسالی در تمامی موضوعات مورد پذیرش است.

 بنا به گفته وی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب ارسالی برای مقاصد فرهنگی، هنری و اقتصادی استفاده کند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: به آثاری که با محورها و موضوعات فراخوان همخوانی نداشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد و دبیرخانه جشنواره، تعهدی در قبال عودت و ارسال آثار نخواهد داشت.

وی اظهار کرد:  تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، ارسال ۳ جلد از کتاب ، ارسال کپی شناسنامه و کارت ملی مولف به همراه یک قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در جشنواره لازم است.

 نبی‌زاده آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی را ١٥ دی ‌عنوان کرد و گفت: اختتامیه این مراسم همزمان با هشتم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ط ا

 ١٥ دی خرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.