وزرات کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین افغانستان در هماهنگی با اداره‌ ملی حفاظت از محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی هوا، زمان کاری ادارات دولتی را در کابل تغییر داد.

ساعات کاری ادارات دولتی در کابل تغییر کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزرات کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین افغانستان در هماهنگی با اداره‌ ملی حفاظت از محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی هوا، زمان کاری ادارات دولتی را در کابل تغییر داد.

در اعلامیه وزارت کار و امور اجتماعی آمده است که این تصمیم برای جلوگیری از آلودگی هوا و جلوگیری از ازدحام ترافیکی در پایتخت و نیز جلوگیری از مصاب شدن شهروندان به امراض مختلف به دلیل تراکم بیش از حد گازهای معلق در هوا گرفته شده است.

بر اساس این تصمیم، ساعات کاری وزارت‌های ارشاد‌ حج و اوقاف، ترانسپورت،‌ صحت عامه، امور زنان،‌ عدلیه، معارف، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، اقتصاد، اطلاعات و فرهنگ، وزارت دولت در امور پارلمانی، معادن و پترولیم، زراعت، صنعت و تجارت،‌ امور مهاجرین و عودت‌کنندگان و ادارات مستقل دولتی چون اداره‌ ملی احصاییه،‌ اداره‌ مستقل هوانوردی، ارگان‌های محلی، شهرداری کابل، جمعیت هلال احمر یا سره میاشت، اداره‌ ملی نورم و استاندرد، اداره‌ عالی تفتیش و شرکت برشنا از ساعت ۸:۳۰ صبح و با در نظر داشت یک ساعت وقفه برای صرف غذا و ادای نماز تا ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر تعیین شده است.

همچنان بر اساس خبرنامه از طرف وزارت کار، زمان کاری دیگر وزارتخانه ها و ادارات مستقل دولتی که ساعات کاری شان بر اساس پنج روز کاری تنظیم شده است، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار