امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی 14 روز گذشته 14 عملیات امدادی انجام دادند.

وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: نجاتگران این جمعیت از ابتدای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر در سال 97 که از 22 آذر ماه شروع شده است تاکنون 14 عملیات امدادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه وسوادکوه شمالی 37 خدمات مورد نیاز به آسیب دیدگان در نقاط مختلف شهرستان انجام دادند، انتقال 10 مصدوم به مراکز درمانی، یک مورد رها سازی با تجهیزات ست نجات،ارائه خدمات اسکان اضطراری به 8 نفر، و ارائه خدمات درمانی و پزشکی به 25 مراجع کننده حضوری را از جمله خدمات طرح زمستانه اعلام کرد.

متانی گفت: اگرچه آغاز طرح زمستانه هر سال از اول دی ماه شروع می شد اما بارش برف پاییزی در محورسوادکوه باعث شد جمعیت هلال احمر زودتر از هر سال در این محور ارتباطی مستقر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه این جمعیت ۵ پایگاه امداد‌ و نجات جاده‌ای در محور ۱۰۰ کیلو‌متری سوادکوه دارد، افزود: پایگاه‌های امداد و نجات ‌جاده‌ای گدوک، دوگل، ارفع‌ده، جوارم و شیرگاه با استفاده از ۵ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی ست‌نجات صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و حادثه دیدگان در محور سوادکوه است.

انتهای پیام/ب

توضیحات رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی درباره عملیات های امدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.