کمیته امداد ششتمد در این شهرستان به مددجویان متقاضی ایجاد شغل در ۹ ماهه امسال بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال بیش از یک میلیارد در ششتمدبه گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم خطیب رئیس کمیته امداد ششتمد گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از یک میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به ۸۶ مجری طرح پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اکنون ۴۰ مجری طرح دیگر در بانک‌های عامل معرفی شده اند و در حال تشکیل پرونده و انجام مراحل تکمیلی هستند.

خطیب افزود: از ۸۶ مجری طرح اشتغال که تسهیلات دریافت کرده اند ۵۶ مورد آن مددجویان و فرزندان آن‌ها و ۳۰ مورد دیگر نیز از اقشار نیازمند بودند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل ایجاد شده در بخش‌های دامپروری، کشاورزی و خدمات است اظهار کرد: کمیته امداد اعطای تسهیلات اشتغال را باتوجه به گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و یا داشتن مدارک معتبر مهارتی پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: ۱۱ طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات شغلی خود در بانک کشاورزی در انتظار هستند که امیدواریم این امر نیز به زودی انجام شود.

رئیس کمیته امداد ششتمد اظهار کرد: این اداره در سال گذشته ۲۰۰ فقره تسهیلات اشتغال را با سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار از منابع بانک‌ها و کمیته امداد به مجریان طرح‌ها پرداخت کرده است.

خطیب اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۴۰ مددجوی متقاضی ایجاد شغل از دوره‌های مهارت آموزی بهره‌مند شدند.

کمیته امداد ششتمد در ابتدای امسال هزار و ۷۲۵ خانوار معیشت بگیر را تحت حمایت داشته که باتوجه به شرایط سخت اقتصادی اکنون این تعداد به ۲ هزار و ۴۰ خانوار با سه هزار و ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.


انتهای پیام//ف. ح
 


اعطای تسهیلات اشتغال کمیته امداد با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای پرداخت می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.