رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به رفسنجان از داروخانه هلال احمر و همچنین بیمارستان موقوفه و چشم پزشکی رفسنجان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیوندی ، رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به رفسنجان از داروخانه هلال احمر و همچنین بیمارستان موقوفه و چشم پزشکی رفسنجان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

در ادامه جلسه‌ای در فرمانداری تشکیل و برای تعیین وضعیت موقوفات بحث و تبادل نظر شد.

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص این جلسه تصمیم گیری نهایی پیرامون موقوفات هلال احمر و انتخاب مدیریت موقوفات طی جلسه با مسئولان گفت:در زمینه موقوفات هلال احمر شامل اراضی سطح شهر، اراضی کشاورزی و مهمتر از همه بیمارستان چشم پزشکی مقرر شد طرح‌ها آماده و در مجمع وکلای شهرستان، استان کرمان و تهران که عضو هستند، مطرح شود وتا پایان دی ماه جمع بندی طرح‌ها انجام و ظرف مدت سه ماه در خصوص نحوه ساخت آن تصمیم گیری شود.

وی افزود:مجمع وکلا با عضویت فرماندار، میهمانی شهردار و دو نفر از تهران به همراه معاون استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر تمام موضوعات را در قالب یک طرح به نتیجه نهایی خواهند رساند.

فلاح گفت: مدیریت موقوفات تا انتخاب، فعلا به شکل مجمع وکلا تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/ی

تصمیم گیری برای موقوفات هلال احمر رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار