رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از رسیدگی به بیش از ۴۰۰ هزار پرونده تخلف در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، انصاری معاون وزیر کشور و رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور امروز در یکصدوپنجمین جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی  گفت: از اول سالجاری تاکنون در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، احتکار،گرانفروشی و سایر موارد به ۴۰۰ هزار پرونده تخلف به مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان رسیدگی شده که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.
 
گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این جلسه به اهمیت نظارت و بازرسی بر بازار تاکید کرد و گفت: در این زمینه بهترین سییتم نظارتی خود اصناف و اتحادیه‌های صنفی است که باید تقویت شده و این نهاد هم صدرصد کمک حال اتحادیه‌های صنفی در مبارزه با تخلاف است.
 
حبیبی دادستان آذربایجان غربی هم در این جلسه بر رسیدگی به دو پرونده تخلف احتکار و قاچاق ارز به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد یورو اشاره کرد و گفت:: در این زمینه ۶ نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
 
اقای اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در پایان این جلسه به عملکرد این اداره کل در مبارزه با گران فروشی و قاچاق کالاو ارز پرداخت و گفت: از اول سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار پرونده تخلف به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در شعب این اداره کل رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد نشان میدهد.
 
انتهای پیام/

 

برگزاری جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.