بخشدار بخش مرکزی کرمانشاه گفت : تقویت و توسعه ورزش بانوان روستایی بخش مرکزی کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد .

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزش روستایی به مناسبت دهه فجر و به ریاست فتحی بخشدار مرکزی کرمانشاه و با حضور باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، همتی کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان، نوری رئیس هیئت ورزش‌ها و بازی‌های بومی محلی شهرستان، محمودی و دهیاران روستا‌های تابعه بخش مرکزی در سالن جلسات بخشداری مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

فتحی در این جلسه با بیان اینکه اجرای بازی‌های بومی محلی و رشته‌های مختلف ورزش در سطح روستا شادی و نشاط را به ارمغان می‌آورد، گفت : امید است که با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دهیاران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح روستا‌های بخش مرکزی کرمانشاه برگزار شود.

وی با تاکید بر اختصاص دادن چند رشته ورزشی برای بانوان روستایی گفت: باید تقویت و توسعه ورزش بانوان روستایی بخش مرکزی کرمانشاه را در دستور کار قرار دهیم.

فتحی با بیان اینکه ما به ورزش همگانی در روستا‌ها نیاز داریم تا حس همدلی و همگرایی تقویت شود، گفت: در همین راستا از برنامه‌های بخش مرکزی کرمانشاه، میتوان به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به میزبانی روستای چقاماران بی ابر، و جام بزرگ روستایی اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزش روستایی به مناسبت دهه فجر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.