پروژه مدیریت بحران در دانشگاه صنعتی کنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  امروز صبح پروژه مدیریت بحران در دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور  و استاندار خراسان جنوبی کلنگ زنی شد.

این پروژه با مساحت  3 هزار مترمربع و زیر بنای 1 هزار 400 مترمربع طرحی شده است.

 همچنین نمکی از پروژه نیمه تمام  آب در مانی بهزیستی که در سال نود با  هدف ایجاد یک  مجموعه ورزشی و درمانی برای کل مددجویان بهزیستی بنا شده بود،  بازدید کرد.

این پروژه از سال 96- 90 دو میلیارد از محل صندوق محل اعتبارات ملی سازمان بهزیستی و مشارکت های مردمی  هزینه شده است که برای تکمیل پروژه آب درمانی به  یک میلیارد و 700 میلیون تومان نیاز است.

از دیگر برنامه  نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور  بازدید از ۱۳ کارگاه حرفه آموزی و اشتغال در زندان بیرجند بود.

خوشایند مدیر کل فنی و حرفه استان در جریان این بازدید گفت : یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان برای بروز رسانی این کارگاه ها نیاز است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید ۱۱ پروژه داشتیم در استان که تقریبا به اتمام رسیده و برای تکمیل و تجهیز دو پروژه در شهرستان های طبس و قاین یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

هاشمی مدیر کل زندان های استان نیز ادامه داد : بیش ترین فضا را در زندان داریم اما مشکل ما کمبود تجهیزات ، به روزرسانی تجهیزات و نبود مربی برای خیلی از رشته های حرفه آموزی است.

انتهای پیام/ ط ا

بازدید از ۱۳ کارگاه حرفه آموزی و اشتغال در زندان بیرجند

 

برچسب ها: دانشگاه ، کلنگ زنی ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار