سازمان تاکسیرانی قزوین برای دسترسی به سایت استعلام وضعیت بیمه تاکسیرانان با اداره کل تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و تامین اجتماعی گفت: بر اساس این تفاهم نامه از این پس سازمان تاکسیرانی می‌تواند بدون نیاز به انجام مکاتبه، به صورت آنلاین با سامانه بیمه تامین اجتماعی ارتباط برقرار و اطلاعات لازم درباره وضعیت بیمه افراد تحت پوشش خود و همچنین اعضای واجد شرایط بیمه را استخراج کند.

عرشیان افزود: همچنین بر اساس این تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی می‌تواند با دسترسی به سامانه بیمه تاکسیرانان و وانت داران، رانندگان دوشغله و بازنشسته را که از بیمه نهاد دیگری استفاده می‌کنند، شناسایی کند.

وی در ادامه افزود: طبق این تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی اطلاعات افراد تحت پوشش خود را به طور ماهیانه و در قالب فایل الکترونیکی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد داد و امکان بهره برداری به روز از این اطلاعات را برای سازمان تامین اجتماعی فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:: در حال حاضر هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی و ۲ هزار و ۳۰۰ رانندگاه وانت از حق بیمه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

امضای تفاهم نامه همکاری

برچسب ها: تاکسیرانی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.