آیین بازسازی و راه اندازی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیین  مقاوم سازی، بازسازی و راه اندازی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب با حضر وزیر بهداشت برگزار شد.

مقاوم‌سازی بیمارستان شهدای سرپلذهاب از مباحث مطرح شده در آیین افتتاح  بود و اعلام شد که از این پس هیچ نگرانی در مورد ایمنی این بیمارستان وجود ندارد.

بیمارستان شهدای سرپل ذهاب افتتاح شد
حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت  در مراسم افتتاح و بهره برداری از بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: این بیمارستان که در زلزله سرپل ذهاب به شدت آسیب دیده بود،  به بهره برداری کامل رسید در طول این مدت  بیمارستان بانگر را تجهیز کردیم .

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: این بیمارستان در مرکز شهر قرار دارد و آماده ارائه  انواع تخصص‌ها در فضایی مناسب و مجهز است.


افتتاح بیمارستان شهدای سرپل ذهاب


بیشتر بخوانید:بهره برداری از بیمارستان دوم سرپل ذهاب به همت خیران


20 میلیارد تومان هزینه بازسازی بیمارستان

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب در زلزله ۷.۳ ریشتری آسیب دید که در این راستا بیمارستان بانگر را جایگزین کردیم.

حمید‌رضا اختری مجموع هزینه مقاوم‌سازی و بازسازی بیمارستان آسیب‌دیده سرپل‌ذهاب را ۲۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: ۱۲.۵ میلیارد تومان از این میزان برای بازسازی و ۷.۵ میلیارد تومان برای تجهیز هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش‌های زنان، مردان، اطفال، مراقبت‌های ویژه، آی. سی. یو، اتاق عمل، زایشگاه، سونوگرافی، آزمایشگاه، هتلینگ است، افزود: این بیمارستان هم‌اکنون ۷۱ تخت دارد.

افتتاح بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

انتهای پیام/ز

برچسب ها: زلزله ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.