۸ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان‌های لنگرود و رودبار کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی لنگرود گفت: براساس دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب جنگلی قاچاق در یکی از کارگاه‌های چوب‌بری این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۶ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا فردی ۴۳ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی رودبار افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های فرعی این  شهرستان، به یک دستگاه نیسان با بار چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه، ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، گفت: متهم چوب‌ها را از جنگل‌های بلوکات شهرستان رودبار برداشت کرده بود و قصد انتقال آن‌ها را به رشت داشت.

فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه، متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام / ق

در ۲ شهر گیلان ، ۸ تن چوب جنگلی قاچاق کشف وضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.