معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت:حفظ اکوسیستم طبیعی غرب شهر اصفهان پس از ۲۰ سال در کارگروه امور زیربنایی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید احمد حسینی‌نیا اظهار کرد: در معاونت شهرسازی در دوره جدید مدیریت شهری با سه رویکرد «برنامه سنجش‌پذیر شهردار»، «برنامه اصفهان۱۴۰۰» و پیگیری مفهوم «حق به شهر» طرح‌ها و برنامه‌ها تعریف شده است.

وی افزود: از مردادماه امسال ۱۴۱ اقدام، سیاست و برنامه‌ریزی با رویکرد حکم روایی خوب شهری، شفافیت، اداره ارزان شهر، حقوق شهروندی، درآمد پایدار، شهرزیست پذیر و شهرهوشمند، بازآفرینی شهری پایدار، عدالت اجتماعی شهر و مدیریت دانش انجام شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه ۱۴۱ اقدام، محصول کار تیمی کارکنان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده است، تصریح کرد: یکی از این اقدامات دریافت مصوبه طرح اراضی کلنگان بود که پس از سال‌ها به تأیید شورای عالی رسید؛ همچنین دریافت مصوبه ناژوان در راستای حفظ اکوسیستم طبیعی غرب شهر اصفهان پس از ۲۰ سال در کارگروه امور زیربنایی پیگیری شد.

حسینی‌نیا ادامه داد: در اقدامی دیگر مصوبات محور تشریفات شهر اصفهان از جاده فرودگاه نیز دریافت شده تا یک ورودی به طول ۱۳ کیلومتر در شأن جهان‌شهر اصفهان بسازیم.

وی با بیان اینکه محور ۴۵ متری حوزه غرب که از سال ۸۹ بلاتکلیف مانده بود، در کمیسیون ماده پنج مطرح و مصوبات آن دریافت شد، گفت: همچنین برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان قرار گرفته و در این راستا تفاهم نامه‌ای بین استانداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان امضاء شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تاکید کرد: ۱۴ گام مهم در برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین رصد می‌شود و هشت کانون در دستور کار این برنامه قرار می‌گیرد که به موضوعات شهرسازی، حمل و نقل، مدیریت بحران و دیگر پارامترها می‌پردازد.

 

انتهای پیام /س

وضعیت درختان ناژوان اصفهان

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار