مدیر صندوق سامان سرمایه نانو، گفت: بستر خوبی برای حمایت از طرح‌های فناورانه در پارک علم و فناوری کرمانشاه فراهم شده است.

حمایت از طرح‌های فناورانه در پارک علم و فناوری کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   علی بی‌تعب، مدیر صندوق سامان سرمایه نانو، با ابراز خوشنودی از فضای فراهم شده در پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: بستر خوبی برای حمایت از طرح‌های فناورانه در پارک علم و فناوری کرمانشاه فراهم شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از مزیت‌های منطقه‌ای و پتانسیل‌های استان می توان در جهت توسعه فناوری و ایجاد اشتغال گام های موثری برداشت.

مدیر صندوق سامان سرمایه نانو بیان کرد: با استفاده از ظرفیت این صندوق در راستای توسعه صنعت فراورده‌های گیاهی استان،کاشت بذر و اصلاح نژاد دام به عنوان محور اصلی همکاری‌های دوجانبه بررسی شود.

معصومه خان احمدی، سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: پارک کرمانشاه به عنوان اولین پارک در غرب کشور راه اندازی شد و تاکنون در بیش از 10 سال فعالیت خود 540 شرکت دانش بنیان و فناور را تحت حمایت خود گرفته است.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد:با توجه به اینکه هزینه های راه اندازی یک صنعت بالا است و اغلب فناوران علاوه برفقدان منابع مالی لازم ، تجربه های مدیریتی مناسب و شناخت کامل از بازار را برای دانش فنی یا کالای فناورانه خود ندارند معرفی این نوع طرح ها به سرمایه گذاران ریسک پذیر در خدمات با ارزش ی می تواند در پارک باشد.

خان احمدی  بیان  کرد:پارک علم وفناوری کرمانشاه در همین راستا به طور منظم و جدی طرح های سرمایه پذیر واحد های فناور تحت حمایت را احصاءو طی برنامه های مختلفی به سرمایه گذاران معرفی می کند.

 

انتهای  پیام/ز


پارک کرمانشاه به عنوان اولین پارک در غرب کشور راه اندازی شد

برچسب ها: اخبار علمی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.