مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان گفت: سلسله نشست‌های نقل انقلاب در مساجد گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد گیلان در مراسم آغاز سلسله نشست‌های نقل انقلاب در مسجد شهید حبیب‌زاده محله نقره دشت رشت، گفت: شب خاطره انقلاب یکی از مجموعه برنامه‌های تبیینی - تحلیلی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است تا پایان دهه مبارک فجر در ۴۰ مسجد استان برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه، کانون‌های مساجد باید در زمینه تبیین انقلاب و دستاورد‌های آن، نقش مساجد در انقلاب و نقش مساجد در زمینه تمدن‌سازی آگاهی‌های لازم را به نسل جدید ارائه دهند، افزود: در این نشست‌ها، مبارزان انقلابی برای مردم خاطره گویی می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجدگیلان گفت:: مسجد شهید حبیب‌زاده نقره‌دشت از مساجد دارای شناسنامه انقلابی استان است که در دوران پیروزی انقلاب نقش مهمی در شکل‌گیری مبارزات و آگاهی‌بخشی به عموم داشته و شهدای گرانقدری را در به ثمرنشاندن انقلاب اسلامی و تثبیت آن تقدیم کرده است.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد، به مبارزات شهید حبیب‌زاده اشاره کرد و افزود: شهید حبیب‌زاده با سخنرانی‌های سیاسی اش سعی در آگاه کردن مردم و روشن ساختن اذهان از حقایق جاری کشور داشت که همین امر منجر به دشمنی عمال حکومت شاهنشاهی با وی شد.

وی با بیان اینکه، ایشان مسئولیت اقامه نماز جماعت مسجد را بر عهده داشت، تصریح کرد: ۳ روز پس از شهادت جانگداز شهیدان رجایی و باهنر شهید حبیب‌زاده هنگام عزیمت به مسجد کاسه فروشان رشت برای سخنرانی در مراسم سوم این شهدا بوسیله دو منافق کوردل به شهادت رسید.

در پایان از خانواده شهید حبیب زاده از شهدای ترور گیلان قدردانی شد.

 

انتهای پیام / ق

مبارزان انقلابی در مساجد گیلان خاطره  می گویند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.