سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از واگذاری ۴۵ هزار مسکن مهر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر نقده  گفت: از ۴۵۰۰۰ واحد مسکن مهر استان ۴۴۰۰ واحد نیمه تمام مانده که براساس تصمیمات اخیر شورای مسکن استان تا نیمه نخست سال آینده به پایان می‌رسد.
 
پیمان آرامون افزود: براساس تصمیمات این جلسه و با تاکید مقام عالی استان مشکلات واحد‌های مانده در محل شهرستان پیگیری و راهکار‌های برون رفت از مشکلات اتخاذ خواهد شد.
 
وی درخصوص واحد‌های مسکن مهر نقده نیز گفت: در این شهرستان از ۲۳۱۲ واحد مسکونی مهر. ۱۱۱۱ واحد به اتمام رسیده است و به متقاضیان واگذار شده است؛ و در خصوص سایر واحد‌های باقی مانده ظرف مدت ۱۵ روز با جمع بندی کار‌های باقی مانده و در صورت تمایل متقاضیان نسبت به افزایش سقف تسهیلات از طریق بانک عامل اقدام شود.
 
همچنین در این جلسه مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان نقده از تامین خدمات زیربنایی آب، برق و گاز توسط شرکت‌های خدمات رسان به واحد‌ها خبر دادند.

در ادامه این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر نقده بازدید کرد.
 
انتهای پیام/
 

سفر سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی به نقده

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.