رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان از برگزاری مسابقه طراحی حاشیه رودخانه زرجوب شهر رشت حد فاصل پل بوسار تا پل زرجوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد راکعی، رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی مصوبات لازم در زمینه لزوم توجه به احیا و بازآفرینی رودخانه‌ها در طرح‌های توسعه شهری را اخذ کرده و به این منظور مسابقه طراحی حاشیه رودخانه زرجوب شهر رشت حد فاصل پل بوسار تا پل زرجوب را برگزار می‌کند.

وی افزود: شرکت در این مسابقه آزاد ملی برای تمامی مشاوران، اساتید و دانشجویان معماری، معماری منظر، طراحی شهری و برنامه ریزی شهری آزاد است و علاقه مندان می‌توانند در قالب تیم‌های طراحی در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه به شش گروه شرکت کننده در مسابقه با بالاترین امتیاز کمک هزینه شرکت در مسابقه اعطا می‌شود، گفت: جایزه‌ی نفر اول این مسابقه ٧٠٠میلیون ریال است و نفرات اول تا سوم برتر، لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

راکعی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه ٢٥ دی ماه ١٣٩٧ و آخرین مهلت ارسال آثار ٣١ فروردین سال ١٣٩٨ است، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از جزییات بیشتر به سایت www.Zarjoob.com مراجعه کنند.

 
انتهای پیام/آ

مسابقه طراحی رودخانه زرجوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.