امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان تمام‌نشدنی است گفت: مردم ایران فتنه‌گران سال ۱۳۸۸ را نبخشیده‌اند و این در حالی است برخی افراد در پی تقلیل، کم جلوه دادن و کم رنگ کردن اشتباهات فتنه‌گران هستند.

فتنه‌های دشمنان تمام‌نشدنی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ریشه ۹ دی و دیگر حماسه‌های انقلابی ملت ایران نشان از بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حماسه ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه مهمی دارد افزود: ملت ایران در ۹ دی با حضور بابصیرت، ولایت‌مداری و حماسی خود در صحنه، تمامی محاسبات و برنامه‌ریزی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را بر هم زدند.

امام جمعه موقت بوشهر بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی را سه عامل مهم خلق حماسه ۹ دی دانست و تصریح کرد: بی بصیرتی و نشناختن دشمن و وقت در برهه‌های گوناگون به نظام لطمه می‌زند.

جمالی با بیان اینکه توطئه فتنه‌گران، نظام اسلامی را به مخاطره انداخت گفت: ملت ایران با حماسه ۹ دی ترفندهای آنان را شکست دادند، اما هنوز ‌مردم فتنه‌گران ‌را نبخشیده‌اند. 

وی، حماسه ۹ دی را نماد ولایت مداری و بصیرت و اتحاد ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه تمام نمی‌شود و این حرکت یک جریان و یا یک تفکر زودگذر نیست که لازم است بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی همواره با محوریت رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار مردم باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر خدمات‌رسانی مسئولان به مردم گفت: رسالت مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه محرومان و مستضعفان است که در این راستا امروز سنگر مقابله با دشمن خدمت به مردم است.

‌جمالی با بیان اینکه خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است، گفت: مسئولان در خدمت به مردم و رفع مشکلات عملکرد جهادی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه جریان فتنه سال ۱۳۸۸ خارج از کشور طراحی شد افزود: این توطئه و فتنه برای براندازی نظام اسلامی ایران خارج از کشور طراحی شده بود و روز ۹ دی ملت ولایت‌مدار ایران با حضور در صحنه در برخورد با آشوب‌گران و توطئه‌گران حجت بر آنان تمام کردند.

وی، راه مقابله با فتنه‌گری را ولایت‌مداری دانست و افزود: دشمن شناسی، تقویت روحیه شهادت‌طلبی و مقاومت در برابر دشمنان راه نابودی فتنه‌گران و توطئه‌گران است که امروز می‌بینیم آمریکا با حقارت و ذلت از سوریه خارج می‌شود که نتیجه مقاومت در مقابل دشمن است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: مشکل نفت سفید یکی از دغدغه های اخیر مردم استان بود که با توصیه ها و پیگیری های آیت الله صفایی بوشهری اقداماتی در این خصوص صورت گرفت اما به طور کامل این مشکل هنوز حل نشده است و باید کار بیشتر و جدی تری صورت گیرد.

انتهای پیام/م

‌مردم فتنه‌گران ‌را نبخشیده‌اند

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.