روستاییان و کشاورزان مازندرانی می‌توانند برای بهره مندی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به کارگزاری‌های صندوق بیمه استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در قائمشهر گفت: مازندران، ۳۶۸ هزار مشمول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دارد.

وی افزود: تمام کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی، روستائیان و عشایر، شاغلان فصلی، زنان خانه‌دار روستایی و عشایری، ساکنان و رانندگان حمل بار و مسافربر بین‌شهری در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند عضو این صندوق شوند.

ابراهیمی گفت: بیمه شدگان می‌توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران به فعالیت ۱۲۰ کارگزاری این صندوق در استان اشاره کرد و افزود: روستاییان و کشاورزان می‌توانند برای بهره مندی از مزایای این صندوق به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان مراجعه کنند.

وی سن مجاز برای بیمه شدن افراد در این صندوق را ۱۸ تا ۵۰ سال اعلام کرد و افزود: حداقل پرداختی برای بیمه یکساله برای مشمولان صندوق امسال ۲۴۰ هزار تومان و حداکثر آن ۵۴۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/آ

۳۶۸ هزار مازندرانی مشمول صندوق بیمه کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.