امام جمعه رشت:

مهمترین برنامه دشمن بعد از جنگ فتنه ۸۸ بود

فتنه ۸۸ بعد از دفاع مقدس، مهم‌ترین توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های امروز نماز جمعه در مصلای امام خمینی با اشاره به وسعت اندازه و اهداف شیطانی فتنه ۸۸ گفت: این دسیسه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی مهمترین توطئه بر ضد نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه ۸ دی روز حماسه آفرینی مردم گیلان در تاریخ کشور و در آن ایام ثبت شد افزود: این حرکت مردمی پیشگامی گیلانیان را در حمایت از نظام و رهبری و ارزش‌های انقلاب بود.
آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به حرکت پرشور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی، روز میثاق با ولایت و رهبری، خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم مردمی آثار و نتایج بی شماری در پی داشت که عملی شدن پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب، اتحاد و یکپارچگی مردم، ایجاد باور عمومی نسبت به توطئه دشمنان خارجی و داخلی، تقویت رهبری نظام برپایه حرکت مردمی و برملا شدن چهره کسانی که برابر قدرت‌های فاسد و پوشالی غرب مقهور شده بودند از مهم‌ترین این نتایج بود.
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه حوادث اینچنینی همچون واقعه کوی دانشگاه در سال ۱۳۷۸ از قبل برنامه ریزی شده بود گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این حوادث باید واکاوی شود چرا که برخی از این اتفاقات و ساخته و پرداخته دشمنان بوده و حتی نفوذی‌ها نیز برای نقش آفرینی آماده شده بودند.
آیت الله فلاحتی همچنین به نامه امام خمینی به گورباچف و پیش بینی نابودی کاپیتالیست غرب بعد از فروپاشی سوسیالیست شرق اشاره کرد و گفت:: عزت، عظمت و منزلت ملت ایران در همه عرصه‌های جهانی بر هیچکس پوشیده نیست و در حالیکه افول غرب و به ویژه امریکا نزدیک شده است.
وی در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز، به هفتم دی سالروز صدور فرمان تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل اشاره و خاطرنشان کرد: فرمان بسیج همگانی برای سوادآموزی با هدف نابودی بیسوادی در ایران از سوی بنیانگزار کبیر انقلاب صادر شد و امروز که میانگین باسوادی در کشور ما از میانگین جهانی بالاتر رفته آثار و نتایج این فرمان بر همگان روشن شده است.

انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه امروز رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.