رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد کامیون و مینی بوس۱۴ نفر مصدوم و به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: ساعت ۶:۱۵ صبح امروز ،بر اثر برخورد کامیون و مینی بوس در محور شهر صنعتی رشت ۱۴ نفر مصدوم و به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

وی، با اشاره به اینکه بلافاصله اولین تیم فوریت‌های پزشکی، به محل حادثه اعزام شدند و به بررسی وضعیت مصدومان پرداختند، افزود: در این ماموریت اتوبوس آمبولانس اورژانس و ۴ آمبولانس دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت:در این سوانح رانندگی، ۱۰ سرنشین خانم و ۴ سرنشین آقا سواری مینی بوس مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان پورسینا رشت انتقال داده شدند.
پیمان اسدی تصریح کرد:  اورژانس ۱۱۵ گیلان از رانندگان و مردم می‌خواهد در صورت بروز حوادث رانندگی و در صورت وجود مصدوم، بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گیرند و از خدمات امداد و نجات رایگان آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

برخورد کامیون و مینی بوس در  رشت۱۴ نفر مصدوم بر جای گذاشت

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.